Service, levering en garantie

Op alle producten heeft u minimaal 3 jaar garantie voor fabricagefouten. Op het textiel wordt twee jaar garantie gegeven en drie jaar op het bedieningsmechanisme. kinderen kunnen verstrikt raken in de lus van trekkoorden, kettingen en koorden waarmee de raamdecoratie producten bediend worden. Raamidee werkt dan ook met de child safety norm.

Klantbeoordelingen

Raamidee hecht veel waarde aan wat u van onze raamdecoratie producten vindt  en hoe u onze service heeft ervaren. Om de klant tevredenheid te verbeteren werken wij samen met de onafhankelijk review site Trustpilot om reviews te verzamelen. Alle reviews, positief of negatief zijn direct zichtbaar. Wij ervaren het als zeer prettig wanneer mensen ons beoordelen, zodat wij scherp blijven en verbeteringen kunnen toepassen waar nodig is. Klik hier om allen reviews te lezen.

trustpilot van Raamidee en Raamdecoratietotaalmarkt.nl

 

Levertermijn

Raamidee zal ervoor zorgdragen dat de producten binnen de aangegeven termijnen geleverd worden. Daar al onze raamdecoratie producten op maat gemaakt worden en er een groot aantal onderdelen gebruikt worden kan de afgegeven levertermijn soms iets afwijken (denk hierbij aan bv. kerstmis en zomervakantie). 

Verticale lamellen:

+/- 10 werkdagen

Aluminium horizontale jaloezieën:

1 tot 2 weken

Rolgordijnen:

1 tot 2 weken

Multi weave:

1 tot 3 weken

Plissé gordijnen:

2 tot 3 weken

Paneelgordijnen:

2 tot 3 weken

Vouwgordijnen:

2 tot 3 weken

Duocell shade:

2 tot 4 weken

Houten jaloezieën:

3 tot 5 weken

Shutters:

8 tot 10 weken

Levering transport

Raamidee werkt samen met transportbedrijf NE. Zij zijn specialist in fijnmazige distributie in Nederland en België. NE bezorgt onze zendingen de volgende werkdag. Op de Waddeneilanden binnen 48 uur.

U geeft bij uw bestelling de gewenste leverweek en/of gewenste afleverdag aan. Wij leveren 5 dagen per week van maandag t/m vrijdag. U kunt ook een ander afleveradres doorgeven, bijvoorbeeld van uw werk. Denk dan wel aan de bestelde lengte! Kunt u deze met uw eigen voertuig vervoeren?

Als extra service bieden wij u een SMS dienst en track & trace aan. Als uw mobiel telefoonnummer bekend is dan krijgt u op de ochtend van de levering een sms met het verwachte tijdstip van levering. Ook krijgt u via de e-mail een track & trace code zodat u het pakket kunt volgen.

Onverwacht niet thuis? Dan bieden wij de zending gratis opnieuw aan. Uw ontvangt een kaart in uw brievenbus met het verzoek om contact op te nemen en binnen 5 dagen een nieuwe afleverafspraak te plannen.

  1. Standaard levering, van maandag t/m vrijdag tussen 8.00 en 17.00 uur. (geen meerprijs)

  2. Afhalen, U kunt uw bestelling natuurlijk ook afhalen, Ons afhaaladres is Waardsestraat 13 te Nistelrode.

Schade bij levering

Al de raamdecoratieproducten van Raamidee worden op maat gemaakt, en voor transport goed verpakt. Het blijft natuurlijk vervelend als een product beschadigd bij u bezord wordt. Maak een foto waarop de beschadiging goed te zien is (liefst ook van de verpakking) en
mail deze naar info@raamidee.nl. U kunt ook telefonsich contact opnemen tel: 0412-610918. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u een bevestiging. Onze medewerkers van de klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op korte termijn op te lossen.

Verkeerde afmeting besteld?

In de meeste gevallen is het mogelijk om uw product te laten vermaken. Breder maken is helaas niet mogelijk, verlengen is bij een aantal producten wel mogelijk. Inkorten is vaak geen probleem. De kosten van het vermaken en de verzendkosten zijn voor uw eigen rekening. Voordat wij aan de reparatie beginnen nemen wij contact met u op om de eventueel te maken kosten te bespreken.

Raamidee geeft de transporteur opdracht om het product bij u op te halen. U zorgt er dan voor dat het product goed verpakt is, zodat het niet vies kan worden of beschadigen tijdens het transport.

Raamidee 2018 ®